Tipărire

PROGRAMUL DE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ

PSIHOLOGIE – ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ (IF)

MisiuneaProgramului de studiiuniversitare de licenţăPsihologie IF are învedereformareaşidezvoltareacompetenţelorspecifice legate de analizașiînțelegereacomportamentului individualși al grupurilorumane, învedereaelaborării de proiecte de intervențiespecifică – de naturăpsihoterapeutică, suportivă, de consiliere, de dezvoltareumanăsauorganizațională.

            Înacestsens, Programul de studiiuniversitare de licențăPsihologie propune un pachet complex șicoerent de cursuri, seminariişiactivităţi de laborator legate de ariigeneraleşispecifice ale practiciipsihologiceșicercetăriiştiinţifice îndomenii precum: 

Obiectivele generale ale programului de studii Psihologie IF sunt:

            Absolvenţii pot optapentru continuareaformăriiîndiferiteledomenii de specializarerecunoscute de ColegiulPsihologilor din România, pentrudobândireadreptului de liberăpractică (www.copsi.ro). Facultateaoferășiasemeneaoportunități de specializareprinprograme de studii de master.

Competențeleconferite de programul de studii

Competenţeprofesionale:

Competenţetransversale:

 

Dupăfinalizareastudiilor, absolvenţii se pot calificasauperfecţionapentruocupareaunorpoziţii cum ar fi: Psiholog – cod COR 244511, Asistent de cercetareînpsihologie – cod COR 263416, Cercetătorînpsihologie – cod COR 263415, Psihologînspecialitateapsihologieclinică – cod COR 263401, Consilierîndomeniuladicţiilor – cod COD 263502 (potrivit COR - ClasificareaOcupaţiilor din România, ISCO 88, ISCO 08).

 

PROGRAMUL DE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ

PSIHOLOGIE – ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ REDUSĂ (IFR)

MisiuneaProgramului de studiiuniversitare de licenţăPsihologie IFRare învedereformarea şi dezvoltareacompetenţelorspecifice legate de analizașiînțelegereacomportamentului individual, darși al grupurilorumane, învedereaelaborării de proiecte de intervențiespecifică – de naturăpsihoterapeutică, suportivă, de consiliere, de dezvoltareumanăsauorganizațională.

            Înacestsens, Programul de studiiuniversitare de licențăPsihologie propune un pachet complex șicoerent de cursuri, seminariişiactivităţi de laborator legate de ariigeneraleşispecifice ale practiciipsihologiceșicercetăriiştiinţifice îndomenii precum: 

Obiectivele generale ale programului de studii Psihologie IFRsunt:

           

Absolvenţii pot optapentru continuareaformăriiîndiferiteledomenii de specializarerecunoscute de ColegiulPsihologilor din România, pentrudobândireadreptului de liberăpractică (www.copsi.ro). Facultateaoferășiasemeneaoportunități de specializareprinprograme de studii de master.

Competențeleconferite de programul de studii

Competenţeprofesionale:

Competenţetransversale:

 

Dupăfinalizareastudiilor, absolvenţii se pot calificasauperfecţionapentruocupareaunorpoziţii cum ar fi: Psiholog – cod COR 244511, Asistent de cercetareînpsihologie – cod COR 263416, Cercetătorînpsihologie – cod COR 263415, Psihologînspecialitateapsihologieclinică – cod COR 263401, Consilierîndomeniuladicţiilor – cod COD 263502 (potrivit COR - ClasificareaOcupaţiilor din România, ISCO 88, ISCO 08).

 

PROGRAMUL DE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ

PSIHOLOGIE – ÎNVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ (ID)

MisiuneaProgramului de studiiuniversitare de licenţăPsihologie IDare învedereformareaşidezvoltareacompetenţelorspecifice legate de analizașiînțelegereacomportamentului individual, darși al grupurilorumane, învedereaelaborării de proiecte de intervențiespecifică – de naturăpsihoterapeutică, suportivă, de consiliere, de dezvoltareumanăsauorganizațională.

            Înacestsens, Programul de studiiuniversitare de licențăPsihologie propune un pachet complex șicoerent de cursuri, seminariişiactivităţi de laborator legate de ariigeneraleşispecifice ale practiciipsihologiceșicercetăriiştiinţifice îndomenii precum: 

Obiectivele generale ale programului de studii Psihologie IDsunt:

           

Absolvenţii pot optapentru continuareaformăriiîndiferiteledomenii de specializarerecunoscute de ColegiulPsihologilor din România, pentrudobândireadreptului de liberăpractică (www.copsi.ro). Facultateaoferășiasemeneaoportunități de specializareprinprograme de studii de master.

Competențeleconferite de programul de studii

Competenţeprofesionale:

Competenţetransversale:

 

Dupăfinalizareastudiilor, absolvenţii se pot calificasauperfecţionapentruocupareaunorpoziţiiocupaționale / profesionalecumar fi: Psiholog – cod COR 244511, Asistent de cercetareînpsihologie – cod COR 263416, Cercetătorînpsihologie – cod COR 263415, Psihologînspecialitateapsihologieclinică – cod COR 263401, Consilierîndomeniuladicţiilor – cod COD 263502 (potrivit COR - ClasificareaOcupaţiilor din România, ISCO 88, ISCO 08).

 

PROGRAMUL DE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ

PEDAGOGIA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PRIMAR ȘI PREȘCOLAR

– ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ (IF)

Misiunea programului de studiiuniversitare de licenţă Pedagogiaînvăţământuluiprimarşipreşcolaro reprezintăformareaşidezvoltareacompetenţelorşiatitudinilorspecificerolurilorprofesionale din învăţământulpreşcolarşiprimar, înconcordanţă cu evoluţiadomeniuluiştiinţeloreducaţieişi cu tendinţa de profesionalizareaprofundată a cariereididactice.

Înacestsens, Programul de studiiuniversitare de licențăPedagogiaînvățământuluiprimarșipreșcolar propune un pachet complex șicoerent de cursuri, seminariișiactivităţipractic-aplicative, legate de ariigeneraleşispecifice ale practiciieducaționaleșicercetăriiştiinţificeeducaționale îndomenii precum:  curriculum, evaluare, instruire, educațietimpurie, limbașiliteraturăromână, matematică, didactici ale domeniilor de dezvoltare / domeniilorcurriculare, educațieincluzivășipsihopedagogiacopiilor cu CES, comunicareșiconsiliereeducațională, practicăpedagogicăînînvățământulpreșcolarșiprimar.

Obiectivele generale ale programului de studii sunt:

Competențeleconferite de programul de studii

Competenţeprofesionale:

Competenţetransversale:

Dupăfinalizareastudiilor, absolvenţii se pot calificasauperfecţionapentruocupareaunorpoziţiiocupaționale/profesionalecum ar fi: Profesorînînvăţământulpreşcolar– 234201; Profesorînînvăţământulprimar - 234101; Consilierșcolar - 235903; Consilierînvăţământ - 235103; Expert învăţământ - 235104; Inspector şcolar - 235105; Mentor - 235902; Asistent de cercetareînpedagogie - 235102; Referent de specialitateînvăţământ – 235106.COR (ClasificareaOcupaţiilor din România, ISCO 88, ISCO 08)

De asemenea, înconținutulprogramului de studii s-au avutînvedereaspecteleprofesionale implicate de noileocupaţiipropusepentru a fi incluseîn COR:Profesor itinerant pentruînvăţământulprimarşipreşcolar; Profesor de sprijin pentruînvăţământulprimarşipreşcolar; Profesor documentarist; Profesorpentruînvăţământulprimarînşcolilespeciale; Profesormetodist al CCD; Director/manager al instituţiilor de învăţământpreuniversitar; Consultant pentruprograme de educaţietimpurie.

 

PROGRAMUL DE STUDII UNIVERSITARE DE MASTER

PSIHOLOGIE CLINICĂ ȘI INTERVENȚIE PSIHOLOGICĂ

– ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ (IF)

 

Programul de studiiuniversitare de master Psihologieclinicăşiintervenţiepsihologică se înscrieîndomeniul de studii Psihologie(cudeschidereinterdisciplinarăcătredomeniilemedicină, antropologie, asistenţăsocială, psihopedagogiespecială) șireprezintăciclul II al studiiloruniversitare (studii de masterat) - continuareafirească a ciclului I de licenţăpentruabsolvenţiispecializăriiPsihologie, darşipentruabsolvenţiiunorspecializăriadiacente. El se finalizeazăprinnivelul 7 din EQF/ CEC şi din CadrulNaţional al Calificărilor.

Misiunea de învăţământşi de cercetareştiinţificăa programului masteral Psihologieclinicăşiintervenţiepsihologicăse justificăprinelemente de pertinenţăşioportunitateînraport cu cerinţelepieţei de muncăşi cu Nomenclatorulnaţional de calificări. Programulurmăreşteaprofundareanoţiunilorspecificepsihologieimedicaleinsistând pe aspectele practice ale acestei discipline, pe configurareamaiprecisă a roluluişipotenţialităţilorpsihologuluiînechipaterapeutică, încontextulreformelor care au loc la nivelulasistenţeipentrusănătateamintalăînRomânia, program naţional de lungăduratăîn care rolulpsihologuluiesteextrem de important.

Tipulmasteruluieste de profesionalizare, însensuldobândirii de competenţeprofesionaleîntr-un domeniuspecializat. Finalitateaacestui program constăînformareamasteranzilorîndomeniul Psihologieiclinice, fiindacreditat ca furnizor de formare de către ColegiulPsihologilor din România.Masteruloferăatât perspective fundamentale, câtşitendinţeactualeîncunoaştereastiinţificăspecificăactivităţiiclinice a psihologului; permiteexplorarea, înţelegerea, analizaşipracticareadomeniuluipsihologieiclinicecorelativ cu standardeacademiceşiprofesionalenaţionaleşiinternaţionale.

Obiectivelegenerale ale programului:

Competențeleconferite de programul de studii

Competenţeprofesionale:

Competenţetransversale:

Dupăfinalizareastudiilor, absolvenţiise pot calificasauperfecţionapentruocupareaunorpoziţiiocupaționale / profesionaleîndomeniu cum ar fi: Psiholog – cod COR 244511, Asistent de cercetareînpsihologie – cod COR 263416, Cercetătorînpsihologie – cod COR 263415, Psihologînspecialitateapsihologieclinică – cod COR 263401; Psihologînspecialitateapsihoterapie (psihoterapeut) – cod COR 263403;Consilier îndomeniuladicţiilor– cod COD 263502; precum şiîndomeniiconexe: Terapeutocupaţional- cod COR 263419;Consilier dezvoltarepersonală – cod COR 242324 / Specialist înactivitatea de coaching (coach) –cod COR 242412 (conform  COR - ClasificareaOcupaţiilor din România, ISCO 88, ISCO 08).

Oportunităţiprofesionale ale absolvenţilorspecializării:psiholog clinician înspitalesauclinici de profilpsihiatricsau neurologic;psiholog clinician înspitale de profil somatic;psiholog clinician înspitalepentruasistareabolnavilorcronici / îngrijiripaliative;psiholog clinician îninstituţii cu profil de recuperareşispitale de traumatologie;cercetătorsauasistent de cercetareînlaboratoare de sănătatemintală;psihologînclinici cu profil geriatric;psihologîncadrulunor ONG-uripentruasistareaşiprotecţiapersoanelor cu nevoispeciale, handicap, bolicroniceşiinvalidante, maladiipsihotice, familiipatogene, violenţădomestică, abuzfizicşi sexual etc;psihologîncadrulReţeleiNaţionale de ExpertizăşiRecuperare a Capacităţii de Muncă a bolnavilor cu invaliditatesauîncadrulReţelei de Expertiză medico-legală;psihologîncadrulReţeleiNaţionale de Protecţie a Copilului;psihologîncadrulAgenţieiNaţionaleAntidrogşi a centrelor de recuperare a toxicodependenţilor;psihologîncadrulmaternităţilorşi al cabinetelor de planning familial şipsihosexologie etc.

 

PROGRAMUL DE STUDII UNIVERSITARE DE MASTER

PSIHOLOGIE ORGANIZAȚIONALĂȘI MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE

– ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ (IF)

Programul de studiiuniversitare de master Psihologieorganizaționalășimanagementulresurselorumanese înscrieîndomeniul de studii Psihologie, cu deschidereinterdisciplinarășireprezintăciclul II al studiiloruniversitare (studii de masterat) - continuareafirească a ciclului I de licenţăpentruabsolvenţiispecializăriipsihologie, precumşipentruabsolvenţiiunorspecializări precum sociologie, ştiinţeeconomice, dreptşiadministraţiepublică, ştiinţepolitice, ştiinţe ale educaţieietc. El se finalizeazăprinnivelul 7 din EQF/ CEC şi din CadrulNaţional al Calificărilor.

Misiunea esenţială a acestui program de studii constă în cunoaşterea aprofundată - teoretică şi aplicativă - a organizaţiilor şi resurselor umane în scopul gestionării eficiente a acestora, în formarea de specialişti în psihologie organizaţională şi resurse umane, apţi să opereze în cele mai diverse sfere de activitate (economică, socio-politică, educaţională, cultural-ştiinţifică etc.).

Tipulmasteruluieste de profesionalizare, însensuldobândirii de competenţeprofesionaleîntr-un domeniuspecializat. Finalitateaacestui program constăînformareamasteranzilorîndomeniulpsihologieiorganizaționaleși al resurselorumane, fiindacreditat ca furnizor de formare de către ColegiulPsihologilor din Româniapentrucalificarea psihologînspecialitateapsihologiamunciișiorganizațională.Masteruloferăatât perspective fundamentale, câtşiactualeîncunoaştereaaprofundată - teoretică şi aplicativă - a organizaţiilorşiresurselorumaneînscopulgestionăriieficienteaacestora, înformarea de specialiştiînpsihologieorganizaţionalăşiresurseumane, apţisăoperezeîncelemai diverse sfere de activitate (economică, socio-politică, educaţională, cultural-ştiinţificăetc).

Obiectivelegeneraleale programuluide masterPsihologie organizaţională şi managementul resurselor umane se referă la:

Competențeleconferite de programul de studii

Competenţeprofesionale:

Competenţetransversale:

Dupăfinalizareastudiilormasterale, absolvenţiipot ocupaurmătoareleocupații/poziţiiprofesionalepsiholog (psihologînspecialitateapsihologiamunciișiorganizațională – cod 263404; psihologînspecialitateapsihologiaaplicatăînservicii – cod 263406); consilier (consilierforța de muncășisomaj – cod 242301; consiliervocațional – cod 242315; consilierorientareprivindcariera – 242306);consultant(consultant îndomeniulforței de muncă – cod 242307; consultant reconversie-mobilitate personal - cod 242311; consultant condiții de muncă – cod 242312; consultant înresurseumane – cod 242317; consultant intern înresurseumane – cod 242318); inspector (inspector de specialitateforța de muncășisomaj – cod 242303; inspector de specialitateformare, inspector evaluareşiselecţieprofesională – cod 242404; inspector îndomeniulsecurităţiişisănătăţiiînmuncă – cod 325723); manager – cod 112029; managerresurseumane – cod 121207; manager proiect – cod 242101; manager îmbunătăţiriprocese – cod 242108; manager al sistemelor de management al calității – cod 242114; manager al sistemului de management al riscului – cod 325708; manager al sistemului de management în Securitate şisănătateînmuncă – cod 325709; manager de formare – 242406);coordinator înmaterie de securitateșisănătateînmuncă (studiisuperioare) – cod 226303; analist (analistpiaţamuncii – cod 242308; analistrecrutare/integraresalariaţi – cod 242309; analistserviciiclient – cod 243216; analistsistemesalarizare – cod 242310; analistresurseumane – cod 333306); auditor(auditor sisteme de management pentrusănătateşisecuritateocupaţională – cod 325711);referent de specialitateforța de muncășișomaj– cod 242305; specialist (specialist resurseumane – cod 242314; specialist înformare – cod 242319; specialist înrecrutare – cod 242320; specialist îndezvoltareorganizațională – cod 242322; specialist înrelații de muncă – cod 242323; specialist înrelaţiipublice  - cod 243201; specialist sisteme de calificare – cod 242313, specialistîndomeniulsecuritățiișisănătățiiînmuncă – cod 226302; specialist in activitatea de coaching – cod 242412: specialist înmanagementulriscului – cod 242114); expert (expert centre de perfecționare – cod 231006; expert forța de muncășisomaj – cod 242302; expert însecuritateșisănătateînmuncă – cod 242304); formator – cod 242401; formator de formatori – cod 242402; organizator/conceptor/consultant formare – cod 242403 (conformCOR –ClasificareaOcupaţiilor din România).