Admitere Iulie 2022 - în atenția candidaților PREÎNSCRIȘI la programele FPSE

Nepublicat

Preînscrierea online este urmată obligatoriu de:

- depunerea dosarului de admitere în format fizic la Secretariatul Facultății;

- participarea la interviul de admitere (în ziua depunerii dosarului).

În situația în care NU se respectă pașii menționați mai sus, preînscrierea online NU asigură în mod automat calitatea de candidat la admitere.

Preînscrierea on line până la data de 23 iulie conferă scutirea de plata taxei de admitere.

Posibilitate PLATA ONLINE

Studenţii Universităţii SPIRU HARET au posibilitatea achitării taxei de studiu şi a taxelor pe disciplină în următoarele moduri:

a). Prin intermediul modulului de plăţi online integrat în UMS, se pot efectua plăti accesând situația școlară la adresa: https://situatiescolara.spiruharet.ro

 Informaţii privind vizualizarea situaţiei şcolare şi a celei financiare

 b). Prin transfer bancar în unul din conturile:

      - RO08 RZBR 0000 0600 0466 9150 – Raiffeisen Bank

      - RO27 RNCB 0090 0136 1740 0001 – Banca Comercială Română

Taxele plătite prin transfer bancar se consideră achitate la data la care sumele intră în contul Universităţii Spiru Haret şi apar în extrasul de cont. În acest sens, vă rugăm ca pentru evitarea penalizărilor să aveti în vedere circuitul bancar şi să efectuati plata cu cel puţin o zi înainte de data limită.

c). Cu cardul prin POS la casieriile Universitatii Spiru Haret.

d). În numerar la casieriile Universitatii Spiru Haret.

e). În numerar la ghișeele băncii Raiffeisen. Cei care aleg această modalitate de plată trebuie sa depună suplimentar suma de 15 lei, care reprezintă comisionul bancar retinut de bancă direct din suma depusă, în caz contrar vor rămâne cu restante la taxe.

RELUARI / CONTINUARI STUDII pentru 2022-2023

În atenția studenților care solicită reluarea/continuarea studiilor

 în anul universitar 2022-2023

În conformitate cu Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor, în baza procedurii privind echivalarea situaţiei şcolare a studenţilor aprobată de Senatul Universităţii Spiru Haret, precum şi a Hotărârii Consiliului Facultăţii, cererile de reluări/continuări studii şi cele ale studenților care solicită mobilități definitive la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei din Bucureşti, se depun la secretariatul facultății în perioada 1-9 septembrie 2022, însoțite de situația şcolară în original, de fişele de disciplină/programele analitice, precum și de dovada plăţii taxei aferente.

Anunț cu privire la sesiunea de vara 2022

Nepublicat

Anunț cu privire la sesiunea de vara 2022

În intervalul 8-20, studenții pot beneficia de suport IT la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Dacă apar probleme tehnice în afara acestui interval orar, se va răspunde solicitărilor în ziua următoare.

Conferința anuală FPSE 2022

Nepublicat

Afis-Conferinta-2022.jpg

 

AGENDA CONFERINTA MAI 2022AGENDA CONFERINTA MAI 2022

Sesiunea de comunicări științifice studențești

Nepublicat

 

Afis USH Ses com studentesti 2022.jpg

 

AGENDA Sesiunii de Comunicari Stiintifice 24 mai 2022

 

SESIUNEA DE COMUNICᾸRI ŞTIINŢIFICE STUDENŢEŞTI SCSS2022

NOI ORIZONTURI ȊN ŞTIINŢELE COMPORTAMENTALE ŞI ALE EDUCAŢIEI

Ediţia a VI-a, 24 mai 2022, online

Implicä-te ȋn cercetare şi inovaţie! Împărtășește idei! Crește-ți vizibilitatea!

Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești se adresează atât studenților Facultäţii de Psihologie şi Ştiinţelor Educaţiei din Universitatea SPIRU HARET, cât și studenților din alte universități, reprezentând oportunitatea de a împărtăși idei, de a prezenta rezultate și propuneri științifice într-un mediu academic online interactiv. 

La comunicări sunt invitați să participe studenți din toți anii de la studiile de licență și masterat.


Pentru studenții din anul III licență, participarea la SCSS2022 reprezintä un bun antrenament pentru susținerea ulterioară a proiectului de diplomă.

Studenții, masteranzii şi participanţii își vor prezenta realizările obținute prin:

  • Elaborarea proiectelor de finalizare a studiilor;
  • Participare la contracte de cercetare, stagii de formare sau la programe de colaborare;
  • Preocupäri ȋn domeniul psihologiei şi pedagogiei, management educaţional şi domenii conexe.

Date și informații importante:

Înscrierea prin intermediul formularului online https://forms.gle/nxoedFwTsNA78BrE8 termen limită: 19.05.2022 

Pentru ȋnscriere, veţi ȋncärca o scurtä descriere a prezentärii (prezentare Powerpoint) şi un abstract (150–300 cuvinte) care va cuprinde: descrierea problemei abordate, activitatea de cercetare în domeniu din literatura de specialitate, bibliografia recenzatä sau parcursä, contribuţiile personale, concluzii (avantaje, limite și posibile aplicaţii ale problemei abordate în lucrare).