ATELIER: Managementul clasei de elevi - Conflictul și strategiile de intervenție
- Detalii
- Publicat: 06 Mai 2023 06 Mai 2023
- Ultima actualizare: 06 Mai 2023 06 Mai 2023
Conferința națională cu participare internațională „Dinamici actuale ale realității individuale și sociale”, ediția a VII-a - „ A fi sau a nu fi...digital. Repere psihologice și educaționale”, 25 mai 2023
- Detalii
- Publicat: 13 Aprilie 2023 13 Aprilie 2023
- Ultima actualizare: 13 Aprilie 2023 13 Aprilie 2023
Sesiunea de comunicări științifice studențești „Noi orizonturi în psihologie și științele educației”, 25 mai 2023
- Detalii
- Publicat: 13 Aprilie 2023 13 Aprilie 2023
- Ultima actualizare: 13 Aprilie 2023 13 Aprilie 2023
PLATA ONLINE
- Detalii
- Publicat: 12 Ianuarie 2023 12 Ianuarie 2023
- Ultima actualizare: 12 Ianuarie 2023 12 Ianuarie 2023
Studenţii Universităţii SPIRU HARET au posibilitatea achitării taxei de studiu şi a taxelor pe disciplină în următoarele moduri:
a). Prin intermediul modulului de plăţi online integrat în UMS, se pot efectua plăti accesând situația școlară la adresa: https://situatiescolara.spiruharet.ro
Informaţii privind vizualizarea situaţiei şcolare şi a celei financiare
b). Prin transfer bancar în unul din conturile:
- RO08 RZBR 0000 0600 0466 9150 – Raiffeisen Bank
- RO27 RNCB 0090 0136 1740 0001 – Banca Comercială Română
Taxele plătite prin transfer bancar se consideră achitate la data la care sumele intră în contul Universităţii Spiru Haret şi apar în extrasul de cont. În acest sens, vă rugăm ca pentru evitarea penalizărilor să aveti în vedere circuitul bancar şi să efectuati plata cu cel puţin o zi înainte de data limită.
c). Cu cardul prin POS la casieriile Universitatii Spiru Haret.
d). În numerar la casieriile Universitatii Spiru Haret.
e). În numerar la ghișeele băncii Raiffeisen. Cei care aleg această modalitate de plată trebuie sa depună suplimentar suma de 15 lei, care reprezintă comisionul bancar retinut de bancă direct din suma depusă, în caz contrar vor rămâne cu restante la taxe.
Echivalare credite de studii - semestrul II, anul universitar 2022-2023
- Detalii
- Publicat: 13 Decembrie 2022 13 Decembrie 2022
- Ultima actualizare: 13 Decembrie 2022 13 Decembrie 2022
În atenţia studenţilor care solicită echivalarea unor credite de studii
în semestrul II al anului universitar 2022-2023
În conformitate cu Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor, precum şi cu Procedura privind echivalarea situației şcolare a studenţilor, studenții care au absolvit un alt program de studii, acreditat sau autorizat provizoriu să funcţioneze, pot depune cereri de echivalare a creditelor aferente unor discipline parcurse anterior în perioada 20.02.2023 – 06.03.2023 pentru semestrul II, anul universitar 2022-2023.
Cererile se depun la secretariat împreună cu suplimentul de diplomă în copie sau situația școlară în copie, precum și cu fișele disciplinelor pentru care se solicită echivalarea creditelor, emise de către instituția de învățământ absolvită anterior.
Cererile vor fi analizate și soluționate de către comisiile de echivalare numite prin Hotărâre a Consiliului Facultății.
Suport IT pentru sesiune
- Detalii
- Publicat: 26 August 2022 26 August 2022
- Ultima actualizare: 13 Decembrie 2022 13 Decembrie 2022
În intervalul 8-20, studenții pot beneficia de suport IT la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Dacă apar probleme tehnice în afara acestui interval orar, se va răspunde solicitărilor în ziua următoare.